گزارش تخصصی معلم با موضوع چگونگی تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان  

گزارش تخصصی معلم با موضوع چگونگی تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم با موضوع  چگونگی تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم با موضوع چگونگی تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

چکیده گزارش در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

شرایط پس از بهبود مشکل تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی

چگونگی انجام کار

بعد از بيان چگونگي نگارش انشا و بيان نكات لازم نگارشي به شاگردان , چند نمونه انشا براي آنها خواندم , قرار شد كه در جلسه بعد همه دفترهاي انشا خود را به كلاس آورده  و در كلاس انشا بنويسند هـرچند در ابتدا بچه ها مخالفت  مي كردند ؛ اعتماد به نفس لازم را براي نگارش انشا را در كلاس نداشتند پس از مدتي بحث و بررسي متقاعد شدند , كه اين كار را خودشان انجام دهند تا در كلاس هاي بالاتر بتوانند از عهده اين كار بر آيند.

براي بار اول در مورد يك داستان كه در هفته گذشته از كتاب داستان خوانده بودم روي تخته سياه يك جمله از آن را بدين مضمون نوشتم (( يك روز خرگوش كوچولو تصميم گرفت تنهايي به جنگل برود كمي كه از خانه ي خودش دور شد يك دفعه صداي بلندي را … . )) از دانش آموزان خواستم هر كس بنا به علاقه و سليقه خود , ادامه اين جملات را بنويسند. بچه ها خيلي احساس نارضايتي مي كردند وقتي گفتم حتي اگر دو سطر هم بنويسند قبول است , براي من خيلي اهميت دارد قبول كردند و نمره خوبي خواهند گرفت , كم كم شروع به نوشتن كردند جلسه نگارش چون اولين بار طولاني شد , تمامي انشاها و ذكر تاريخ و امضا , قرار شد كه در جلسه بعد در كلاس خوانده شود, بعضي از انشاها خيلي خوب نوشته شده بود , قدرت تخيل , خلاقيت بعضي از بچه ها خيلي خوب بود , برخي ديگر از نظر جمله نويسي و اصول نوشتاري مشكل داشتند.

بعضي ها انشاهاي خنده داري داشتند با خواندن انشاها به كلاس شادابي مي بخشيدند , رضايت دانش آموزان را از اين روش احساس مي كرديم.

براي بالا بردن ضريب دقت دانش آموزان و مطمئن بودن از توجه شاگردان مقرر شد كه پس از خواندن هر متن انشاي وي مورد نقد و بررسي قرار گيرد و يك نفر از بچه ها به صورت اتفاقي خلاصه انشاي وي براي كلاس بازگو نمايد هر چند شروع اين كار با سختي بود. چرا كه دانش آموزان ابتدا قادر به نوشتن نبودند از جلسه هاي آينده رغبت و علاقه دانش آموزان كاملاً مشهود بود. براي بررسي و مقايسه تفاوت روند و پيشرفت نگارش نمونه هايي از انشاهاي جلسات اول تا ششم را جمع آوري نموده اما نكته مهمتر از اين , آن بود كه اعتماد به نفس آنها به سطحي رسيده بود كه خودشان مي توانستند بدون كمك گرفتن و ديكته ديگران خود در مورد موضوع ارائه شده , ولو چند سطر نگارش نمايند.

برای جذاب بودن درس انشا و تشویق دانش آموزان به خوب نوشتن و شکوفا کردن استعداد نوشتن آنها و اینکه بتوانند بهترین واژه ها را در جمله های مناسب قرار دهند تا متنی روان و زیبا از نظر ساختار زبانی درست نموده باشند. فعالیتهای ذیل را در سر کلاس انشا به اجرا در آوردم:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم قرار داده است. گزارش تخصصی معلم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم را به تایید می رساند.

انواع انشا:

توصیفی، تخیلی، تصویری(لوحه-کارت)، خلاصه نویسی، مقاله نویسی، گزارش، خاطره نویسی،تحقیق، داستان نویسی(کامل کردن  داستان تا نیمه گفته شده- کامل تعریف کردن داستان ونوشتن داستان به صورت اول شخص توسط دانش آموز : یعنی دانش آموز خودرا به جای شخصیت اصلی قرار دهد،گفتن موضوع وهدف کلی وساختن داستان)

مراحل نوشتن انشا:

۱- مرحله قبل از نوشتن:(انتخاب موضوع،توضیح موضوع،ایجاد انگیزه درکلاس،بارش فکری،رفع ترس وابهام دانش آموزان وشاد کردن فضای کلاس

۲-حین نوشتن:داشتن چک نویس،گاهی چند نفرحین نوشتن نوشته خود را بخوانند، گاهی آموزگار هم انشا بنویسد،عدم برخورد با عامیانه نویسی

۴-   بعد از نوشتن: خواندن انشا،نقدوبررسی ،انتخاب انشاهای برتر، جابه جا نمودن دفاتر انشا وخوانده شدن توسط دیگران(فواید این کار:بهبود خط-آشنایی با نظرات دیگرانريا،خودارزیابی)گاهی اهدا جایزه وخواندن سر صف.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم را تحت عنوان تقویت ذوق نوشتن در دانش آموزان با ارائه موضوع های پیشنهادی   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 60 = 64