گزارش تخصصی معلم با موضوع  چگونگی هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی با کنترل رفتار های ناهنجار او

گزارش تخصصی معلم با موضوع  چگونگی هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی با کنترل رفتار های ناهنجار او  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم با موضوع  چگونگی هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی با کنترل رفتار های ناهنجار او  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۰ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم با موضوع  چگونگی هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی با کنترل رفتار های ناهنجار او  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

چکیده گزارش در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

شرایط پس از بهبود مشکل هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی

علل ایجاد اختلال بیش فعالی – کم توجهی

یکی از اولین سوالاتی که والدین ممکن است مطرح کنند این است که چرا کودک، دچار این بیماری شده است؟ تاکنون هیچ مدرکی که نشان دهد عوامل اجتماعی و روش های تربیتی عامل به وجود آمدن بیماری هستند ارائه نشده است و اکثر محققان علت بیماری را عوامل بیولوژیک دانسته اند. عوامل زیر ممکن است تا حدی در ایجاد یا تشدید بیماری دخالت داشته باشند.

عوامل محیطی؛ مصرف سیگار و الکل در دوران بارداری ممکن است رابطه ای با ایجاد بیماری داشته باشد. مسمومیت با سرب نیز می تواند از عوامل ابتلا به این بیماری باشد.

صدمات و اختلال مغزی و تفاوت های ساختاری

یکی از تئوری های اولیه ایجاد بیماری، صدمات مغزی بود. کودکانی که دچار تصادفات و صدمات مغزی می شوند، گاهی علائمی مشابه اختلال بیش فعالی را نشان می دهند. البته درصد کمی از بچه های مبتلا به این اختلال سابقه ضربه سر و صدمه مغزی ناشی از آن را دارند.

اختلال بیش فعالی و کم توجهی اغلب در افراد یک فامیل دیده می شود. مطالعه روی دوقلوهای همسان به شدت نقش ژنتیک را تایید می کند. امروزه حتی می توان با مطالعه روی ژن ها، خطر ابتلای نوزاد را در آینده مشخص کنند.

تحقیقات ناین گلد نشان داد که استفاده از غذاهای حاوی رنگ ها و طعم های مصنوعی، مواد نگهدارنده غذا و خوراکی ها که به طور طبیعی نمک اسید سالیتیک تولید می کنند باعث این اختلال می شوند و توصیه حذف آن را در برنامه غذایی این گروه از کودکان داده اند.

به هم خوردن توازن شیمیایی – عصبی

سلول های عصبی از خود موادی ترشح می کنند که در اندیشیدن، ذخیره و پردازش اطلاعات بسیار مهم هستند. یکی از این مواد ماده ای است به نام «دوپامین».

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم قرار داده است. گزارش تخصصی معلم نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم را به تایید می رساند.

«دوپامین» در کودکان بیش فعال – کم توجه به طور طبیعی پایین است.ماده دیگری که از سلول های عصبی ترشح می شود و در این بیماری اهمیت دارد «استیل کولین» است که در حافظه، توجه، هوشیاری، استقلال و قضاوت نقش مهمی دارد. در این بیماران مقدار این ماده غیرطبیعی است.

سه نوع درمان برای این اختلال وجود دارد که اغلب ترکیبی از هر سه برای بیمار به کار می رود.

روان درمانی؛ این درمان توسط یک تیم روان پزشک، روان شناس انجام می شود و در آن دو مسئله مورد توجه قرار می گیرد؛ یکی واکنش ها و رفتار فرد و دیگری تفکرات و نگرش هایی که علائم را تشدید می کنند.

به بیمار یاد داده می شود که چگونه در شرایط مشکل زا واکنش ها و رفتار خود را کنترل نماید. با این شیوه درمان (رفتار درمانی) واکنش هایی مثل خشم، افسردگی و آسیب به خود، تحت کنترل درآمده و کودک قادر خواهد بود ارتباط بهتری بین فکر و جسمش برقرار سازد و به فکر روشنی دست یابد.

رژیم غذایی؛ نقش رژیم غذایی در کنترل علائم اثبات شده است. با حذف غذاهای آماده و نوشابه و کاهش مصرف شیرینی جات و رعایت رژیم سلامت که حاوی میوه و سبزیجات بیشتر و کربوهیدرات های پیچیده است و افزون ویتامین ها (مثل ویتامین های گروه B)، مواد معدنی (مثل روی و منیزیوم)، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری و کنترل قند خون، علائم بیماری به وضوح کاهش می یابند.

درمان دارویی؛ موثرترین درمان این بیماری است و اغلب، سایر روش ها را کنار این روش به عنوان درمان های کمکی به کار می برند. داروهایی که در این بیماری استفاده می شوند، تحت عنوان داروهای محرک طبقه بندی می شوند؛ «آمفتامین و ریتالین» مشهورترین داروهای این گروه هستند.

پیشنهادات

پیشنهادات لازم برای اجرای طرح عبارتنداز:

۱-اجرای این طرح دانش آموزان بانیازهای ویژه که اغلب دارای مشکلات رفتاری واختلالات ارتباطی هستندتوصیه می شودهرچندتنوع درمشکلات واختلالات بسیار چشمگیراست وهردانش آموزنیازمنداقدام منحصربه فردی است.

۲-اجرای این طرح ارائه برنامه ای منظم وهمکاری داوطلبانه وفعال معلمان و  والدین را نیز طلب می کند لذا پیشنهادمی شودکه والدین دانش آموزان هم ارتباط نزدیک ومستمری بامدرسه داشته باشندتااجرای این طرح امکان پذیر گردد.

بيش فعالي درمان نشده چه خطراتي به همراه دارد ؟

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم را تحت عنوان  چگونگی هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گروه های اجتماعی با کنترل رفتار های ناهنجار او  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

77 − 73 =