گزارش تخصصی معلم تاریخ با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

گزارش تخصصی معلم تاریخ با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم تاریخ با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم تاریخ را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم تاریخ مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

چکیده گزارش در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

شرایط پس از بهبود مشکل کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

منابع برتر و ماخذ قابل قبول کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ

درس تاریخ:

درسی که تغییرات جامعه رااز گذشته تا کنون بررسی میکندوتحولات آن را پیگیری مینماید.

هدف ازاین درس در دوره ی راهنمایی بالابردن بینش اجتماعی دانش آموزان برای تحلیل جامعه ی کنونی  وپرورش قوه ی خلاقیت ونواوری میباشد.

 توصیف وضع موجود:

اینجانب ……… دبیر علوم اجتماعی و…………سال سابقه ی خدمت درمدارس دولتی میباشم درطول این چندین سال با توجه به تدریس در مدارس عادی ومختلط  تجربیات ارزنده ای کسب کرده ام از جمله تدریس در مدارس مختلط فرصت بسیار خوبی را برایم فراهم نمود تا هر چه بیشتر تفاوتهای فردی دانش آموزان دختر وپسررا دریادگیری  دروس خواندنی کاملاَتشخیص دهم وباتوجه به این مطلب مشکل خودرا در زمینه ی پروانه (دانش آموز پایه ی دوم راهنمایی)که دچار مشکل در این زمینه بودرا حل نمایم .

مدرسه ی استفاده شده در این پژوهش ، مدرسه فروغ واقع در روستای مهدی آباد از توابع شهرستان علی آباد کتول استان گلستان می باشد .ازنظر وضعیت اقتصادی دانش آموزان اکثرا اولیای انها کشاورز -باغدار-وبعضا بیکار واز کار افتاده میباشند.دانش آموز مورد نظر در این مقاله پروانه در کلاس دوم راهنمایی  میباشد پدر پروانه از اعضای انجمن مدرسه است پروانه برادری بزرگتر از خود دارد که در دبیرستان مشغول تحصیل میباشد واز نظر  یاد گیری مشکل پروانه را نداردا.ز نظر وضعیت جسمی پروانه سالم (قدواندازه و سرنرمال)وهیچ بیماری خاصی ندارد.پروانه کمی خجالتی و عصبی – مهربان-ودوست داشتنی است مشکل او در درس تاریخ اختلال در یاد گیری است این موضوع را با توجه به موارد زیر در ابتدای سال تحصیلی یافتم که پروانه در شروع کلاس وپرسش از درس گذشته مضطرب ودستپاچه است لذا تصمیم گرفتم مشکل او را در درس خود حل نمایم.

 

گردآوری اطلاعات   شواهد(۱)

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم تاریخ قرار داده است. گزارش تخصصی معلم تاریخ نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ را به تایید می رساند.

– گرفتن گزارش از معاون مدرسه وسوابق تحصیلی پروانه در سال گذشته

– گرفتن شرح حال پروانه از دبیران دینی-فارسی -علوم-حرفه-ودروس خواندنی دیگر

– از دوستان پروانه نیز درباره ی پروانه شرح حال گرفتم ومتوجه شدم پروانه استعداد بازیگری خوبی دارد.

-در پرسشهای شفاهی خوداز پروانه فهمیدم اودر به یاد آوردن مطالبی که خوانده مشکل دارد.

– چند بار که امتحان کتبی گرفتم متوجه شدم که پروانه توانایی به خاطر سپاری مطالب رادر حد دیگر دانش آموزان ندارد.

– باپروانه صحبت کردم واوهم ازاین وضعیت بسیار ناراحت ودر رنج بودوباتمام تلاشی که میکرد نتیجه ی کمتری میگرفت.

– نمرات پروانه(۴٫۳) در درس تاریخ در ماه  مهروابان نشان داد که اودر این درس اختلال یادگیری دارد.

انتخاب راه جدید:

با توجه به شواهد موجود تصمیم گرفتم از طریق فعال کردن پروانه درکلاس به او کمک نمایم.وشیوه پرسش وپاسخ خود را برای پروانه تغییر دهم.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم تاریخ را تحت عنوان چگونگی کمک به دانش آموزم در زمینه یادگیری  درس تاریخ  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم تاریخ را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

11 − = 5