گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان با  طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد

گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان با  طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان با  طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان با  طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان

اجرای راه حل

برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب انجام گرفت:

۱)  نحوه طراحی سوالات و عدم استفاده صرف از از سوالات تشریحی و مطالب حفظ کردنی در امتحان نوبت دوم برای دانش آموزان توضیح داده شد

۲)  در مشورت با همکاران و مدیر مدرسه و آموزگار پایه پنجم دیگر مدرسه به این نتیجه رسیدیم که سوالات را تنها برای کلاس های خودم اجرا نمایم

۳)     با توجه به نظر همکاران تغییراتی را در بعضی سوالات بوجود آوردم.

۴)     کار تایپ سوالات را با توجه به آنچه در ذهن داشتم در منزل انجام دادم وسوالات شامل طبقات زیر بود :

– سوالات معمولی در سطح دانش

– سوالات کوتاه پاسخ باتغییردر متن کتاب برای سنجش درک دانش آموزاز متن کتاب

– سوالاتی که پاسخ به آنها نیاز به توجه دانش آموز به انجام بعضی از کارهایی که درخانه یا کارگاه انجام داده بود را می طلبید

– سوالاتی که کاربرد وتعمیم یک مطلب درسی را در یک موقعیت جدید می طلبید

– سوالاتی که شامل گفتگو بین دو نفر بود و از دانش آموز درخواست پیشنهاد در مورد مسئله مورد گفتگو می شد

۶)     سوالات طرح شده  با توجه به نوع سوال در چند دسته قرار گرفت:

الف) سوالات چهار گزینه ای                               ب) سوالات صحیح و غلط

ج) سوالات تکمیل کردنی                                   د) سوالات تشریحی کاربردی

ه) سوالات تشریحی حفظ کردنی و تعاریف

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم دبستان را به تایید می رساند.

۷) پس از آماده شدن سوالات آنها را در اختیار مدرسه قرار دادم تا تکثیر شود.

۸)برای نظر خواهی از دانش آموزان پرسش نامه ای تهیه کردم تا نظر آنها در مورد این شیوه طراحی سوال را بگیرم.

در روز امتحان، جلسه امتحان با آرامش کامل آغاز شد و دانش آموزان با ذوق و شوقی که در نگاه و رفتارشان دیده می شد به سوالات پاسخ دادندو بر خلاف سایر امتحانات تقریبا به همه سوالات پاسخ داده بودند و تعداد سوالات بدون پاسخ بسیار کم بود.

 گرد آوری اطلاعات شواهد(۲)

در پایان امتحان پرسش نامه ها در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و امتحان با موفقیت به پایان رسید.

تفسیر فرم نظر خواهی دانش آموزان

از مجموع ۲۵ نفر دانش آموز پایه پنجم تعداد۱۹ نفر(حدود ۷۹% ) از دانش آموزان سوالات را بسیار آسان و۴ نفر( حدود ۱۷% ) متوسط و ۲ نفر ( حدود ۴%) مشکل یا بسیار مشکل می دانستند.

تعداد ۲۵ نفر دانش آموزان اعلام کردند که در سال های گذشته بااین نوع سوال روبرو نبوده اند

تعداد ۱۸ نفراضطراب نداشته و ۳ نفر با پاسخ دادن به چند سوال اضطرابشان از بین رفته و ۲ نفراضطراب داشته اندو ۱ نفر به این سوال پاسخ نداده اند.

مزایای طرح

۱)     برخی از سوالات سطوح بالاتری از از دانش را در یادگیری ارزیابی می کنند.

۲)     داستانی بودن بعضی از سوالات امتحان را از حالت خشک و رسمی بیرون می آورد.

۳)  به خاطر کاربردی بودن و سوال از موارد قابل مشاهده در زندگی دانش آموز ارتباط بهتری با سوال پیدا می کند.

۴)     با وجود یک فضای صمیمی و شاد در جلسه امتحان به بهداشت روانی دانش آموز کمک می شود

۵)  یکسری از پیام های آموزشی از طریق سوالات داستانی یا گفتگوهای بین افراد که در سوالات آمده به دانش آموزان القا می گردد.

۶)  با توجه به فعل های بکار رفته در تعدادی از سوالات مثل نظر خود رادراین باره بنویسید، راهنمایی کنید ، اگر شما بودید چه تصمیمی می گرفتید؟اضطراب ناشی از امتحان به مقدار زیادی کاهش می یا بد و دانش آموز حتی اگر مطلب کتاب را نخوانده باشد به دنبال ارائه نظر یا راه حلی از طرف خود با توجه به تجارب زندگیش است که در بسیاری از موارد با مطالب کتاب تفاوت چندانی نخواهد داشت.

۷)دانش آموز راازحفظ طوطی وار منصرف می کند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم دبستان را تحت عنوان چگونگی تاثیر مثبت بر افزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان با  طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

37 + = 43