گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن در دانش آموزانم  

گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن در دانش آموزانم   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع  چگونگی تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن در دانش آموزانم    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم دبستان با موضوع چگونگی تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن در دانش آموزانم   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

چکیده گزارش در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

شرایط پس از بهبود مشکل تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن

تاکید معصومین بر مسواک زدن

در حدود ۱۱۰ حدیث مختلف در خصوص مسواک زدن، در کتب حدیث آمده است. محتوای بیشتر این احادیث، بر نقش مسواک در حفظ سلامت دهان و دندان و لزوم توجه و استفاده مردم از آن تاکید می کنند.

پیامبر(صلی الله علیه و آله) می فرمود: اگر برای مردم دشوار نبود در هر نماز، مسواک زدن را واجب میکردم.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرموده اند: جبرئیل همواره مرا به مسواک زدن سفارش می‏کرد تا جایی که گمان کردم آن را واجب خواهد ساخت.

رسول الله(صلی الله علیه و آله) فرموده اند: به مسواک زدن امر شدم آن گونه که ترسیدم بر من فرض گردد.

پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمود: مسواک زدن، اقتضای فطرت انسان است.

امام رضا(علیه السلام) فرمودند: دو رکعت نماز که بعد از شستن و مسواک نمودن دندان خوانده شود، از هفتاد رکعت نماز بدون مسواک بهتر است.

امیرالمؤمنین(علیه السلام) می‌فرمایند: مسواک زدن سبب جلب رضایت و خشنودی خداوند و اجرای سنت پیغمبر است و وسیله خوشبویی دهان و دندان است.

امام صادق(علیه السلام) می فرمایند: مسواک نمودن ۱۲ فایده دارد:

ـ مسواک زدن پیروی از سنت پیامبر است.

ـ دهان را پاک می کند.

ـ سبب ازدیاد نور چشم می شود.

ـ باعث خشنودی خداوند می گردد.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم دبستان را به تایید می رساند.

ـ باعث سفید شدن و زیبایی دندان می شود.

ـ از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند.

ـ لثه را محکم می سازد.

ـ اشتها را زیاد می نماید.

ـ بلغم را از بین می برد.

ـ حافظه را تقویت می نماید.

ـ حسنات انسان را در پیشگاه خدا زیاد می کند.

ـ فرشتگان نیز خرسند می شوند.”

منبع :هفت نامه سپيد

انتخاب يك راه حل واجراي آن

بعد از بررسي نتايج پرسشنامه دريافتم كه اغلب دانش آموزان با اهميت موضوع آشنا نيستند وهمچنين روش صحيح مسواك زدن را ياد نگرفته اند اين آموزش نه در خانه و نه در مدرسه براي تعداد زيادي از آنها صورت گرفته بود و نه برنامه هاي آموزشي مناسبي را ديده بودند.تصميم گرفتم ابتدا اهميت موضوع مسواك زدن را براي آنها بيان كنم و در مرحله بعد روش صحيح مسواك زدن را به آنها آموزش دهم.براي اين منظور احاديث و رواياتي كه اهميت مسواك زدن را بيان مي كرد عنوان كردم مثلا:

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرموده اند: جبرئیل همواره مرا به مسواک زدن سفارش می‏کرد تا جایی که گمان کردم آن را واجب خواهد ساخت.

امام رضا(علیه السلام) فرمودند: دو رکعت نماز که بعد از شستن و مسواک نمودن دندان خوانده شود، از هفتاد رکعت نماز بدون مسواک بهتر است.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم دبستان را تحت عنوان تقویت عادت هاي صحيح بهداشتي مانند مسواك زدن   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

19 + = 29