گزارش تخصصی معلم دوم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم  

گزارش تخصصی معلم دوم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم   به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم دوم دبستان با موضوع  چگونگی بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم دوم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم دوم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم دوم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم

تجزيه وتحليل داده ها

« چون كه با كودک … » بقيه اش را مي دانيد. ما مكرر در كلاسهاي آموزشي، جلسه ها، گردهماييها، كتابها و نشريات ويژه معلمان، اين بيت دلنشين و پرمعني را مي شنويم و می خوانيم. اما آيا تا به حال به ابعاد گوناگون زبان كودكي فكر كرده ايم، در واقع آيا ميدانيم اين زبان چگونه زباني است و چگونه بايد زبان بگشاييم كه كودكان حرفهاي ما را درك كنند؟ با كودكان به زبان هاي گوناگون مي توان حرف زد:

زبان قصه، زبان شعر، زبان متل و … اما بهترين و گوياترين زباني كه همه كودكان در سنين گوناگون و با بهره هاي هوشي متفاوت مي توانند آن را درك كنند، زبان بازي است.

بازي، جوهر زندگي و پنجره اي به دنياي كودك است. در بازي، كودكان استقلال دارند، نظر مي دهند و مشكلات خويش را حل مي كنند. بازي، مؤثرترين و پرمعناترين راه يادگيري كودكان است. هنگام بازي، كودك فكر مي كند، برنامه ريزي مي كند، راه هاي تازه اي مي يابد، تجربه مي كند، پرورش فكري، عاطفي، جسمي و اجتماعي مي يابد و … بازي هايي كه در كلاس درس و محيط مدرسه و براساس برنامه هاي درسي و تحقق هدف هاي آموزشي و پرورشي و به شكل هوشمندانه و برنامه ريزي شده مورد توجه قرار گيرند، « بازي آموزشي » ناميده مي شوند و مي توان از آنها در فرايند ياددهي ـ يادگيري به شكل شايسته اي استفاده كرد.

وخلاصه اينكه «بازي تفكر كودك است»

 تفسيراطلاعات

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم دوم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم دوم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان را به تایید می رساند.

دركلاس چون كودكان سرشارازانرژي ونشاط هستندو همگي فعال وپرجنب وجوش مي باشندو بهتراست  ازروشهايي استفاده گرددتاخودشان محورتدريس قرارگيرندوفعالانه درآن شركت نمايند.

انتخاب راه جدید به صورت موقتی :

به منظور اجرای دقیق راه حل های به دست آمده و رفع مشکل یادگیری این کودکان ابتدا سعی نمودم در امر یادگیری هر مفهوم مستقیما آنان را با موضوع یادگیری درگیر نمایم و متوجه شدم برای یادگیری بیشتر مفاهیم ریاضی ، این کودکان احتیاج به انجام یک سری فعالیت های ذهنی ساده تر در رابطه با آن مفهوم دارند،كه اگرآن رابابازي انجام دهند درذهن شان بصورت دايمي وجودخواهدداشت.

به عنوان مثال درپايين چندمثال راكه باتوجه به مواردبالا انجام داده ام ر امي آورم.

الف-تدريس ساعت درپايه دوم

دركتاب پايه دوم ابتدايي ۲تا۳ صفحه قبل ازتدريس ساعت  دانش آموز بايد يادبگيرددو تا  دوتا ويا سه تا سه تا ودرنهايت پنج تا پنج تا بشمارد.براي تدريس اين مطلب دانش آموزان رادرحياط آورده وآن ها رابه صورت دايره وار مي گذارم وبا بازي اين كارراانجام مي  دهم.چند روز بعدآن ها رابه بيرون آورده وبازهم دايره وارقرارداده و۱۲ نفررادرروي خطوط دايره قرارداده وبه آن هامي گوييم مي خواهيم كارساعت راانجام دهيم.وبه هرنفريك شماره از۱ تا۱۲ مي دهيم.وسپس يك شماره هم مخفيانه به هرنفرداده تادرجيب خودقايم كند.كه همان شماره هاي دقيقه هاهستند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم دوم دبستان را تحت عنوان بر طرف نمودن  اختلال در خواندن دانش اموزم   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم دوم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

49 + = 55