گزارش تخصصی معلم پایه اول با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام

گزارش تخصصی معلم پایه اول با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم پایه اول با موضوع  چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۸ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم پایه اول با موضوع چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم پایه اول را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه اول مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

چکیده گزارش در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

شرایط پس از بهبود مشکل اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

منابع برتر و ماخذ قابل قبول اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

برای رفع اختلالات رفتاری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی  جهت بهبود اختلالات رفتاری تعیین گردد.

با توجّه به سوابق خانوادگی محمد، به خاطرتولد فرزند دوم ، محمد مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و محمد از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار پرخاشگری شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری محمد باعث شده ، والدین علاوه از بی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در محمد درونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده و ایشان دچار سر درد عصبی گردیده است . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است .  بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت . برای این کار به سراغ محققان و مشاوران و کتابهای روانشناسی و تحقیقات و مقالات مراجعه گردید.

 

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه اول قرار داده است. گزارش تخصصی معلم پایه اول نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول را به تایید می رساند.

 

آموزش درمانی

« آ موزش درمانی عبارت است ازمجموعه ی  اصول وروش های  آ موزشی و روا نشناسی که می تواند افراد معلول جسمانی ، روانی ، ذهنی و عاطفی را  تا حد امکان به عضو مفید و کارآمد جامعه تبدیل کند .  . . . در آموزش درمانی تطابق با محیط خانه ومدرسه و تغییر نگرش کودک  نسبت به یادگیری مسئله اساسی است .  » ( میلانی فر، ۱۳۷۰ ص  ۱۸۴)

روشهاي درمان حسادت :

آگاه كردن كودك ازاينكه مورد توجه ومحبت والدين قرار دارد، رعايت عدالت وانصاف در روابط ، محبت به كودك وقتي كه تنهاست، ايجاد زمينه اعتماد وتوجه ، سپردن كودك كوچكتر به كودك ، حسود براي مراقبت ونگهداري ، جرأت دادن ، جايگزين كردن احساسات خشم آلود كودك ، كمك به كودك براي برون ريزي احساسات حسادت ، مطلع ساختن كودك از مدتي قبل ، قصه گفتن مادر به كودك وتسلي دادن به او ، تبديل حسادت به مساعدت وصميميت بحث درباره ضررها وخسارات حسد ، استفاده از نقاشي وبازي درماني به آموزش دادن به كودكان مبني براينكه اشيا ووسايل خود را به رخ ديگران نكشند، آموختن انجام اعمال نيك به كودك ، افزايش اعتماد به نفس ، عدم دخالت والدين در دعواهاي كودكان ، ايجاد روابط خانوادگي مطلوب وتقويت روح همكاري ومساعدت در كودكان در خانه ومدرسه .(شفيع آبادي ،۱۳۷۲ص۸۷)

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم پایه اول را تحت عنوان اصلاح رفتارهای نادرست  و ناشایست دانش آموز       به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم پایه اول را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

71 + = 81