گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونگی ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی را به تایید می رساند.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

چکیده گزارش در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

شرایط پس از بهبود مشکل ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

منابع برتر و ماخذ قابل قبول ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل

اجرای راه حل ها

پس از اینکه  راه حل های موجود را بررسی کردم تصمیم گرفتم مر حله به مرحله هریک از روشهای موجود را بکارگیرم .

  • در ابتدا امر کلاس درس را تغییر دادم و زینب پشت نیمکت های کلاس نشست و من پشت میز معلم و زینب خود را در مقابل معلم دید تا یک مدیر مدرسه که کارهای مختلفی انجام می داد و برای تدریس و پیگیری دروس زمان دقیق و منظمی را تعیین نمودم به طوری که جلسه پرسش و پاسخ و تدریس به صورت یک عادت و وظیفه در آمد و من در این اوقات دست به هیچ کار دیگری نمی زدم .
  • در جلسه ای با مادر زینب روند موجود را تشریح نموده و از او خواستم در صورت امکان مالی، خرید کتاب داستان و تلویزیون را در اولویت خود قرار دهد و با تشویق های زبانی اورا پشتیبانی نماید .
  • با همکاری آموزگار پایه اول ، با دانش آموزان پایه اول صحبت نمودیم تا زینب را عضو یکی از گروهها نماییم و زینب در زنگهای تفریح و ورزش و هنر با گروه خود اخت شده در فعالیتها شرکت می نمود و از حالت خجالتی کم کم فاصله می گرفت .
  • هرروز روند پیشرفت کلاس اول را از زینب می پرسیدم و به او می گفتم که زیاد دلتنگ نباشد چرا که او به زودی به کلاس خواهد رفت و با همکلاسی هایش درس خواهد خواند
  • در روزهای اول فعالیت متوجه شدم که زینب برای اینکه به راه بیفتد نیاز به کمی سخت گیری دارد تا درس را سرسری نگیرد برای همین وقتی در ترکیب صامتها و مصوتها از خود تلاشی نشان نمی داد به وضعیت آینده را ترسیم نمودم و گفتم اگر به این منوال عمل کنی هرگز نخواهی توانست به کلاس اول بروی و پشت نیمکت ها بنشینی وشاید مجبور باشیم تو را نیز مانند خواهرت به کلاسهای نهضت سواد آموزی معرفی کنیم و تو لذت بازی کردن با دوستانت را از دست خواهی داد .
  • در هنگام ارائه تدریس  زینب را با گفتار خود شرطی نمودم که تا پایان کار نیز ادامه دادم و آن این بود که برای ایجاد تمرکز حواس تاکید می نمودم یکبار خواهم گفت و نه بیشتر وتو تا ابد باید این قانون را رعایت کنی البته بیشتر جهت تمرکز حواس بود و عادت دادن زینب به این روش.
  • گه گاهی دفاتر املای سایر دانش آموزان پایه های مختلف را به عمد پیش زینب بررسی می کردم و غلطهای املایی آنان را به زینب نشان می دادم و به او علت اشتباهات آنان را بازگو می کردم ویا از زینب می خواستم غلطهای آنان را یافته ویا دلیل اشتباهات آنان را بیان کند
  • گشتالتی ها معتقدند که حفظ کردن سطحی و طوطی وار مطلب ، یادگیری تلقی نمی شود بلکه یادگیری واقعی مستلزم توجه و دستیابی به معنی ، اصول اساسی و سازماندهی مطالب است و یادگیرنده باید در این موارد کوشش کند . آنان علاقه چندانی به مطالعه یادگیری نداشتند بلکه بیشتر در زمینه ادراک کار می کردند و به تعمیم اصول مورد نظر خود در ادراک می پرداختند . کورت لوین[۱۱] از جمله روانشناسانی بود که در پیوند حوزه روانشناسی گشتالتی به روانشناسی شناختی نقش مهمی را ایفا کرد . مهم ترین سهم او در روانشناسی ، ارائه مفهوم فضای روانی است در این دیدگاه یادگیری تابعی است از فضای روانی فرد و با مطالعه کلیه عوامل و شرایط موجود در این فضاست که می توان به درک علل رفتار فرد در اوضاع و احوال روانی مختلف نایل آمد
  • یادگیری معنی دار نیز از جمله نظریاتی است که در باب یادگیری ارائه شده است .یادگیری معنی دار از اولین روشهای جانشینی است که برای یادگیری طوطی وار ، سطحی و ناپایدار عنوان شده است . دیوید آزوبل[۱۲] روانشناسی است که از روش سخنرانی حمایت کرده است استفاده از پیش سازمان دهنده ها ، یعنی چهارچوب های ارائه شده قبل از مطلب اصلی ، می تواند وسیله ای برای معنی دار کردن اطلاعات برای یادگیرندگان باشد( هرگنهان و السون ،۱۳۸۷ ).

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی را تحت عنوان ایجاد انگیزه در کودک بازمانده از تحصیل    به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 74 = 81