گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم در پایه چهارم در درس ریاضی

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم در پایه چهارم در درس ریاضی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم در پایه چهارم در درس ریاضی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم در پایه چهارم در درس ریاضی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم

علایم اختلال ریاضی

-شمارش طوطی وار : کودک در شمارش اعداد مشکل دارد .

– عدم درک مفهوم عدد : مثلا کودک مفهوم عدد ۵ را نمی داند یعنی نمی تواند ۵مهره را جدا کند .

-عدم درک ارزش عددی : کودک نمی داند ۴ از ۵ بزرگتر است و بر عکس .

-مشکل در خواندن عدد : ممکن است در خواندن اعدادویا خواندن اعداد شبیه به هم اشتباه کند مثلا ۲و ۳ ، ۴و۶ یا جهت خواندن را رعایت نمی کند مثلا ۱۲ را ۲۱ می خواند .

– مشکل در کپی عدد : هنگام رونویسی عدد مشکل دارد .

– مشکل در نوشتن عدد : نوشتن عدد نیاز به استفاده از حافظه دارد . بنابراین گاهی کودک شکل عدد را فراموش می کند و یا اعداد شبیه به هم را اشتباه می نویسد . مثلا ۳ را ۲ می نویسد ( مربوط به توجه ) یا شکل عدد را نمی داند یعنی ۳ را ۵ می نویسد . گاهی مشکل مربوط به جهت یابی است و عدد را وارونه می نویسد .

– علامتها را نمی شناسد : کودک نمی داند + یعنی جمع بنابراین ممکن است اشتباه کند مثلا: ۱=۲+۳

– مفهوم عملیات را نمی داند : جمع و تفریق را با هم اشتباه می کند.

– اشکال در نحوه عملیات : گاهی کودک هنوز از انگشتان برای عملیات استفاده می کند ، این موضوع در سطوح بالاتر مانند جمعهای اعداد دورقمی و… مشکلات بیشتری را بوجود می آورد. .

– اشکال در درک ارزش مکانی .

– مشکل در حل مساله : گاهی کودک علیرغم اینکه عملیات ریاضی را می داند٬ ، در درک مسایل ریاضی مشکل دارد و نمی تواند روابط بین اجزای مساله را درک کند.

-در درک زمان مشکل دارد.

-درشمارش پول مشکل دارد

-در مهارتهای محاسباتی (جمع-تفریق-ضرب-تقسیم-کسر و…)مشکل دارد.

تمرینات مختلف جهت تقویت مهارتهای ریاضی

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان را به تایید می رساند.

یکی از دلایل اختلال ریاضی مربوط به اختلال در مراحل رشدی کودک است .بدین معنی که کودک مراحل رشد خود را بخوبی طی نکرده ویا خیلی دیر به این مرحله رسیده است.مثلا کودک در ۹ ماهگی هم قادر به نشستن نبوده است .ویا والدینش وی را مجبور کرده اند که در ۴ ماهگی بنشیند. (این مرحله از رشد می بایستی در ۶ ماهگی اتفاق بیفتد) و بسیاری موارد دیگر… که اصطلاحا به آن ” تاخیر در رشد” می گویند.لذا برخی از تمرینات ذیل جهت جبران مراحلی است که کودک بخوبی طی نکرده است. این تمرینات جهت تقویت نیمکره های مغزی بکار می روند که نهایتا در بهبود عملکرد مغزو در نتیجه پیشرفت در ریاضیات تاثیر فراوان دارند.زیرا عدم غلبه طرفی مغز نیز از علل بوجود آورنده اختلال ریاضی است.

تمرینات حرکتی در منزل و یا مراکز مشکلات ویژه یادگیری:

۱- قدم زدن به جلو – عقب – پهلوها و پریدن .(جهت تقویت مهارتهای حرکتی)

۲-سینه خیز رفتن .

۳-راه رفتن ریتمیک و شمارش مستقیم و معکوس .(تقویت دقت)

۴-کشیدن شکل و حروف روی قسمتهای مختلف بدن با انگشتان  و حدس زدن  .(دقت-ادراک-تجسم فضایی)

۵- پرتاب توپ به هدف به تناوب با هر دو دست (جهت تقویت دقت و هماهنگی چشم و دست).

۶-پرتاب توپ به طرف یکدیگر همواره با نام بردن .

۷-ضربه به توپ با دست راست، چپ، هر دو دست.

۸-تنفس عمیق به علاوه گوش دادن به موسیقی.(دقت)

۹- راه رفتن با چشم بسته و حدس زدن جای اشیاء.(دقت-حافظه)

۱۰-چرخاندن میله و حرکات بالا و پایین رفتن با انگشتان .

۱۱- تمرین چرخش مداد در دست با چپ و راست.

۱۲-آموزش خلاقیت و تحریکات یکپارچکی حسی .

۱۳-گوش دادن به موسیقی با چشم بسته .(دقت)

۱۴- مچاله کردن کاغذ با هر دو دست و پرتاب آن.

۱۵-گفتن لطیفه و به خاطر سپاری آن .(حافظه)

۱۶-آشنایی و کار با با چرتکه(بدون توجه به این موضوع که: چرتکه در زمانه فعلی قابل استفاده نیست)

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان را تحت عنوان بر طرف نمودن مشکلات یادگیری دانش آموز دیرآموزم  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

15 + = 17