گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی با موضوع  چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

چکیده گزارش در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

شرایط پس از بهبود مشکل تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

آموزش چند پايه در حقيقت تشكيل شده از فنوني است كه به معلمان امكان هدايت يادگيري دانش آموزان با سطوح سني متفاوت و توانايي هاي گوناگون را به صورت همزمان مي دهد و اين در حالي است كه طبق بازديدهاي به عمل آمده اكثر معلمان اين كلاسها از همان روشها آموزشي سنتي موجود در كلاس هاي تك پايه آنهم در سطحي بعضاً ضعيف تر (به دليل ناهمگوني جامعه مخاطب ،فرصت محدود آموزشي ،حجم وسيع كتب درسي …) بهره مي گيرند.

با توجه به اينكه كيفيت فرايند فعاليت هاي معلم و روشهاي آموزشي او هسته مركزي آموزش چند پايه اي را تشكيل مي دهد مسلماً نقصان تجربه و كمبود اطلاعات معلمان اين كلاس ها مستقيماً به كيفيت آموزشهاي كلاسي آسيب مي رساند.

۳-تبدیل کلاسهای چند پایه به پایه های کمتر:

با توجه به این که اکثرمعتمان روستاهای دور افتاده،به دلیل مسافت زیاد،مجبور به سکونت در روستا هستند،می توان برای جبران کمبود وقت،کلاسهای چند پایه را به پایه های کمتر تبدیل کرد ودر نوبت صبح و بعد از ظهر به اداره ی آنها پرداخت. البته مسئولان باید حق الزحمه ی تلاش مضاعف آموزگاران را پرداخت کنند.

دو بعدی کردن یا نصب دو تخته سیاه در دو طرف کلاس،معلم می تواند یک تخته را در ضلع جنوبی قرار دهد و تعدادی نیمکت رو به روی آن بچیند و یک تخته راهم در ضلع غربی کلاس نصب کند.

زاویه بین دو ردیف نیمکت باید ۹۰ درجه باشد. آموزگار در بین این دو زاویه بر هر دو گروه دانش آموزان تسلط دارد. ولی دانش آموزان بر درس و فعالیت گروه دیگر تسلط کمتری دارند.

هنگام ساختن بنای مدارس،مقداری مصالح و وسایل برای تجدید بنا و تعمیرات پیش بینی و در انبار مدرسه یا اداره آموزش و پرورش بگذارید تا در هنگام ضرورت،از آن استفاده شود. جلب مشارکت مردم روستا در این زمینه بسیار موثر است. با توجه به این که مردم در تمام کارهای کشاورزی و مراسم سنتی و مذهبی و … به صورت مشارکتی کار می کنند،معتم با درایت و ایجاد رابطه ی عاطفی مناسب،می تواند کمکهای کاری یا نقدی آنها را برای نو سازی مدرسه جلب کند. روش دیگری که برای ساخت مدرسه و تامین نیرو مقرون به صرفه است،توسعه ی طرح تمرکز روستایی است. با تدارک سرویس رفت و آمد دانش آموزان از روستاهای اطراف به یک روستای مرکزی،می توان مدارس روستایی را با نیروی کمتر و صرف هزینه ی کمتر تجهیز و به شکل تک پایه اداره کرد.

برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت با عنوان روش های آموزش در کلاس های چند پایه و چگونگی اداره ی مدارس کوچک، برای مدیر آموزکاران و معلمان چند پایه جهت جلو گیری از افت آموزشی و افزایش کارایی آنها.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی را به تایید می رساند.

به کارگیری نیروهای بومی برای آموزگاری یا مدیر آموزگاری در مدارس کوچک مناطق محروم و دور افتاده.

با توجه به سختی و پیچیدگی محیط کار در مدارس،پیشنهاد می شود برای ایجاد انگیزه در مدیر آموزگاران و آموزگاران این مدارس،حقوق و مزایای ویژه ای در نظر گرفته شود.

(اسماعیلی،اسفندیار(۱۳۸۷). “راه های افزایش رضایت شغلی مدیر آموزگاران”، رشد مدیریت مدرسه،دوره ی هفتم،شماره ی ۵۶٫)

۴-تفاوت زمان استراحت:

در مدارس ابتدايي بعد  از هر ۴۵ دقيقه آموزش ، ۱۵ دقيقه براي استراحت برنامه ريزي شده است كه  هر كلاس در طول روز  ۳  بار از فرصت استراحت استفاده مي كند. اگر زمان استراحت طوري تنظيم شود كه دانش آموزان به طور متناوب از اين فرصت بهره گيرند، به ميزان قابل ملاحظه اي در زمان صرفه جويي خواهد شد. با اين روش فقط معلم كلاس مربوطه دچار مشكل مي شود كه مي تواند با برنامه ريزي دقيق اين نقيصه را جبران نمايد.

۵- استفاده از وجود شاگرد معلم:

استفاده از برخي دانش آموزان براي تدريس به بعضي ديگر ، پديده جديدي نيست. اين روش آموزش كه با عنوان هاي مختلف مانند شاگرد معلم ، معلميار ، خليفه و… ناميده مي شود براي اولين بار پيش از قرن هيجدهم  در انگلستان براي مبارزه با نابرابري هاي آموزشي مطرح شد و در مدارس مونته – سوري نيز مورد استفاده قرار گرفت. سابقه اين نوع از آموزش در ايران به مكتب خانه هاي قديم بر مي گردد.اين روش در حال حاضر در كشورهاي اروپايي از جمله انگلستان ، فرانسه ، سوئد ، بلژيك و روسيه مورد استفاده قرار مي گيرد.

در اين روش از دانش آموزان مستعدتر پايه هاي بالاتر در جهت نظارت بر گروه هاي خود آموز استفاده مي شود. از مزاياي اين روش مي توان به جبران كمبود ساعات آموزشي ، آموزش انفرادي به دانش آموزان ضعيف از لحاظ عاطفي و اجتماعي و درسي ، ايجاد اعتماد به نفس و  نگرش مثبت به خود در دانش آموزان معلم يار و تقويت احساس استقلال و عدم وابستگي و …

جهت رفع موانع موجود بر سر راه اجراي اين روش مي توان با عوض كردن هر ماه يك بار شاگرد معلم ، از افت تحصيلي او جلوگيري به عمل آورد و از دانش آموزان مستعد دیگردر زمينه درسي براي اين منظور استفاده كرد .راهكار مفيد ديگري كه نگارنده اين جملات سال ها از آن استفاده نموده ، شاگرد معلم هم پايه است. به اين صورت كه از هر پايه يكي از دانش آموزان برتر نقش معلم را در برنامه خود آموزي ايفا مي كند.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی را تحت عنوان  چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 41 = 45