گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان با موضوع  چگونگی تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

چکیده گزارش در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

شرایط پس از بهبود مشکل تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

منابع برتر و ماخذ قابل قبول تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

چگونگی انجام کار

بعد از بيان چگونگي نگارش انشا و بيان نكات لازم نگارشي به شاگردان , چند نمونه انشا براي آنها خواندم , قرار شد كه در جلسه بعد همه دفترهاي انشا خود را به كلاس آورده  و در كلاس انشا بنويسند هـرچند در ابتدا بچه ها مخالفت  مي كردند ؛ اعتماد به نفس لازم را براي نگارش انشا را در كلاس نداشتند پس از مدتي بحث و بررسي متقاعد شدند , كه اين كار را خودشان انجام دهند تا در كلاس هاي بالاتر بتوانند از عهده اين كار بر آيند.

براي بار اول در مورد يك داستان كه در هفته گذشته از كتاب داستان خوانده بودم روي تخته سياه يك جمله از آن را بدين مضمون نوشتم (( يك روز خرگوش كوچولو تصميم گرفت تنهايي به جنگل برود كمي كه از خانه ي خودش دور شد يك دفعه صداي بلندي را … . )) از دانش آموزان خواستم هر كس بنا به علاقه و سليقه خود , ادامه اين جملات را بنويسند. بچه ها خيلي احساس نارضايتي مي كردند وقتي گفتم حتي اگر دو سطر هم بنويسند قبول است , براي من خيلي اهميت دارد قبول كردند و نمره خوبي خواهند گرفت , كم كم شروع به نوشتن كردند جلسه نگارش چون اولين بار طولاني شد , تمامي انشاها و ذكر تاريخ و امضا , قرار شد كه در جلسه بعد در كلاس خوانده شود, بعضي از انشاها خيلي خوب نوشته شده بود , قدرت تخيل , خلاقيت بعضي از بچه ها خيلي خوب بود , برخي ديگر از نظر جمله نويسي و اصول نوشتاري مشكل داشتند.

پس از بررسي معلوم شد يكي از دلايل عمده نقص نوشتاري دو زبانه بودن دانش آموزان و عدم كاربرد دقيق كلمات و واژه ها در نگارش بود , حتي در جمله بندي نيز براي آنها دشوار مي نمود. بعضي ها انشاهاي خنده داري داشتند با خواندن انشاها به كلاس شادابي مي بخشيدند , رضايت دانش آموزان را از اين روش احساس مي كرديم.

براي بالا بردن ضريب دقت دانش آموزان و مطمئن بودن از توجه شاگردان مقرر شد كه پس از خواندن هر متن انشاي وي مورد نقد و بررسي قرار گيرد و يك نفر از بچه ها به صورت اتفاقي خلاصه انشاي وي براي كلاس بازگو نمايد هر چند شروع اين كار با سختي بود. چرا كه دانش آموزان ابتدا قادر به نوشتن نبودند از جلسه هاي آينده رغبت و علاقه دانش آموزان كاملاً مشهود بود. براي بررسي و مقايسه تفاوت روند و پيشرفت نگارش نمونه هايي از انشاهاي جلسات اول تا ششم را جمع آوري نموده اما نكته مهمتر از اين , آن بود كه اعتماد به نفس آنها به سطحي رسيده بود كه خودشان مي توانستند بدون كمك گرفتن و ديكته ديگران خود در مورد موضوع ارائه شده , ولو چند سطر نگارش نمايند.

برای جذاب بودن درس انشا و تشویق دانش آموزان به خوب نوشتن و شکوفا کردن استعداد نوشتن آنها و اینکه بتوانند بهترین واژه ها را در جمله های مناسب قرار دهند تا متنی روان و زیبا از نظر ساختار زبانی درست نموده باشند. فعالیتهای ذیل را در سر کلاس انشا به اجرا در آوردم:

انواع انشا:توصیفی، تخیلی، تصویری(لوحه-کارت)، خلاصه نویسی، مقاله نویسی، گزارش، خاطره نویسی،تحقیق، داستان نویسی(کامل کردن  داستان تا نیمه گفته شده- کامل تعریف کردن داستان ونوشتن داستان به صورت اول شخص توسط دانش آموز : یعنی دانش آموز خودرا به جای شخصیت اصلی قرار دهد،گفتن موضوع وهدف کلی وساختن داستان)

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان را به تایید می رساند.

مراحل نوشتن انشا:

۱- مرحله قبل از نوشتن:(انتخاب موضوع،توضیح موضوع،ایجاد انگیزه درکلاس،بارش فکری،رفع ترس وابهام دانش آموزان وشاد کردن فضای کلاس

۲-حین نوشتن:داشتن چک نویس،گاهی چند نفرحین نوشتن نوشته خود را بخوانند، گاهی معلم هم انشا بنویسد،عدم برخورد با عامیانه نویسی

۴-   بعد از نوشتن: خواندن انشا،نقدوبررسی ،انتخاب انشاهای برتر، جابه جا نمودن دفاتر انشا وخوانده شدن توسط دیگران(فواید این کار:بهبود خط-آشنایی با نظرات دیگرانريا،خودارزیابی)گاهی اهدا جایزه وخواندن سر صف.

روشهایی جهت تقویت مهارت انشا نویسی

۱-   بارش فکری:

۲-   بازی با کلمات:با کم وزیاد کردن حروف وارتباط دادن کلمات وایجاد جمله

گرم-  گرما -سرما -خرما-خرمن-خرم-خام- شام-جام-سام-دام-دار-دارد-ندارد و…

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان را تحت عنوان چگونگی تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

80 − = 72