گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونگی حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم   

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونگی حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم    به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع  چگونگی حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم     در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونگی حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم    پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

چکیده گزارش در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

شرایط پس از بهبود مشکل حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم

عوامل عدم راست گویى دانش آموزان:

از آن جا که راستى و درستى در فطرت و طبیعت انسان ها به امانت گذاشته شده است, نیازى به علت یابى ندارد; مانند شیرینى عسل و شورى نمک که از ذات آن دو مى جوشد, ولى دروغ یک امر انحرافى و غیر طبیعى است. دروغ برخلاف وجدان و انسانیت است, فطرت و طبیعت هر انسانى از دروغ نفرت دارد. حتى شخصى که صادق نیست همواره احساس پستى و حقارت مى کند و از خودش بیزار است.

یکى از علل انحراف دانش آموزان از راست گویى, تربیت نادرست خانوادگى است. طبیعى است هر کسى در زندگى اشتباهاتى دارد, دانش آموزان نیز از این قاعده مستثنا نیستند; بنابراین اگر اشتباهى کردند, ظرفى را شکستند, دیر به خانه آمدند یا نماز آنان قضا شد, نباید پدر و مادر و اولیا و مربیان به صورت خشونت آمیز با آنان برخورد کنند, زیرا گاهى بچه ها از ترس پدر و مادر و مربیان به دروغ پناه مى آورند و اگر دروغ مایه نجات و پیشرفت آن ها شد به تدریج آن را ادامه مى دهند. در این گونه موارد باید دانش آموزان را به راست گویى تشویق کرد; مثلاً گفت:, ما هم وقتى سن شما بودیم, از این نوع اشتباهات داشتیم, ولى درس عبرت مى گرفتیم تا تکرار نکنیم.

 

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی را به تایید می رساند.

الگوگیرى نادرست دانش آموزان از پدر و مادر و مربیان , محیط آلوده, دوستان دروغ گو, شکست ها, محرومیت ها, تحقیرها, آموزش هاى غلط, موفقیت هاى نسبى دروغ گویان, عقب افتادگى راست گویان, آگاه نبودن از ضرر و زیان هاى مادى, معنوى, اقتصادى و اجتماعى دروغ, از جمله علل و عوامل انحراف دانش آموزان از صداقت است. از طرفى تقویت راست گویى و بیان ارزش هاى آن, احترام به شخصیت افراد, ایجاد محیط امن در خانه و مدرسه وفاى به عهد و… از جمله عواملى هستند که موجب گرایش دانش آموزان به راست گویى مى شود.

در این قسمت لازم است به چند نکته درباره خطرات دروغ گویى اشاره کنیم تادانش آموزان آگاهى بیشترى درباره آن پیدا کنند و هیچ وقت دست از راست گویى برندارند.

امام على(ع) فرمود: (بزرگ ترین گناه در پیشگاه خداوند متعال, زبانى است که بسیار دروغ گوید

امام حسن عسکرى(ع) مى فرماید: (تمام زشتى ها و گناهان در خانه بسته اى گذاشته شده که کلید آن, دروغ است.)

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی را تحت عنوان حل مشکل دروغگویی و عدم صداقت دانش آموزم در پایه دوم     به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

 

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 69 = 70