گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی با موضوع  چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

شرایط پس از بهبود مشکل بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم

انتخاب طرح جدید و اجرای آن

پس از بررسی کامل متوجه شدم که برای رسیدن به هدفم روش های بسیاری وجود دارد که دیگران هم استفاده کرده و گاهاً نیز موفق شده اند. اما من ۳ روش برای دستیابی به هدفم پیدا کردم که خیلی سریع می توانستم با اجرای آن به بسیاری از عوامل اثرگذار بر پیشرفت تحصیلی دست پیدا کنم که هنوز در هیچ جایی و کتاب و تحقیقی نوشته نشده  است.

 روش اول: دادن برنامه ی درسی

قبل از هر کاری چون به این نتیجه رسیده بودم که دانش آموزانم در خانه برنامه درسی منظمی ندارند و دچار سردرگمی هستند با کمک خود دانش آموزان در تاریخ ۱۲/۹/۹۱ در ساعت انشا شروع کردیم به تهیه یک برنامه درسی که در توان کلیه دانش آموزان باشد. برای این که بعد از تعطیل شدن کلاس و رفتن به خانه بدانند چه ساعتی باید چه کاری انجام دهند این بیشتر یک برنامه پیشنهادی بود که کلیه دانش آموزانم از آن استقبال کردند.

روش دوم:تبادل نظررودرروی دانش آموز قوی با ضعیف   . 

باتوجه به پاسخ های پرسشنامه قبلی و آگاه بودن از برنامه ریزی کردن دانش آموزان قوی خودم برای درس خواندن ۸ نفر از دانش آموزان ممتازم را قبلاً با آنها نیز در این باره صحبت کرده بودم (در تاریخ (۱۶/۹/۹۱) و ۸ نفر دانش آموز تحت تحقیق را صدا زدم و آنها را به کلاس خالی قرآن بردم هر دانش آموز ممتاز با یک دانش آموز ضعیف در یک نیمکت نشاندم(گروه های دونفره) و از آنها خواستم در رابطه با سوالاتی که روی تخته می نویسم با هم تبادل نظر کنند.پیوست(۶). قرار شد سئوال هارا یکی یکی پاسخ دهند و ابتدا دانش آموز ضعیف، سپس دانش آموز قوی توضیح دهد. آنها به سوالات جواب می دادند و وقتی نظارت می کردم متوجه می شدم که دانش آموزان ممتازچه زیباجواب ها را می دادندو دانش آموزان ضعیف به خوبی و با دقت گوش می دادند. در آخر نیز با پایان یافتن تبادل نظرها خودم نیز با پرسش و پاسخ هایی بحث را کامل کردتااگر پاسخ بعضی سوال ها ناقص بود یا هدف رسانده نشده بود کارناتمام نماند و من به هدفم در این روش نزدیک شوم.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی را به تایید می رساند.

در این روش دانش آموزان با هم کلاسی های خود صحبت می کنند. دانش آموز ضعیف می بیند و متوجه می شود که دوست ممتاز او چگونه فکر می کند؟ چه تصمیماتی برای آینده دارد؟ چگونه درس می خواند که برای امتحان اضطراب ندارد؟ و به این نتیجه می رسد که دوست من به دلایلی که گفت، موفق شده است.

در نتیجه دراو حس رسیدن به موفقیت ایجاد می شود و جان می گیرد. و علل زیر که از عوامل عمده ای در نداشتن انگیزه و افت تحصیل هستند از بین می رود:

۱- عدم توان آینده نگری

۲- ناتوانی در درس ارزش کار

۳- نداشتن برنامه مناسب درس خواندن

۴- احساس تنبلی و بی حوصلگی

۵- عدم ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل

۶- ترس و اضطراب در امتحان و …

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی را تحت عنوان  چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

2 + 6 =