گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان با موضوع  چگونگی بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان با موضوع  چگونگی بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان با موضوع  چگونگی بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان با موضوع  چگونگی بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

چکیده گزارش در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

شرایط پس از بهبود مشکل بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد

   فعال کردن دانش آموزدر مدرسه یا مسئولیت دادن به وی                      

بعد از اینکه با مدیر آموزشگاه مشورت کردم و از ایشان خواستم که چون دانش آموز در زنگهای تفریح دانش آموزان را آزار و اذیت می کند برای جلوگیری از این کار به خود دانش آموز  مسئولیت مواظبت از بچه ها را در زنگهای تفریح بدهیم به همین خاطر دانش آموز  را یک روز به دفتر آموزشگاه بردم به اون گفتم که دانش آموز چون در زنگهای تفریح بچه ها خیلی با هم دعوا می کنند از این به بعد تو مواظب باش تا آنها با هم دعوا و یا کتک کاری  نکنند و اگر دیدی که با هم کتک کاری می کنند تو حق نداری بچه هارا بزنی فقط هر دو را به دفتر بیار تا مدیر خودش در مورد آنها تصمیم بگیرد. وقتی دانش آموز  دید که به اون اهمیت داده شده و مسئولیتی به او واگذار شده با احساس پر از غرور گفت : چشم اجازه، من اصلاً نمی گذارم بچه ها با هم دعوا کنند و من برای اینکه بیشتر تشویق بشه به اون گفتم چون من هم می دانستم که تو می تونی مواظب بچه ها باشی از مدیر خواهش کردم که این مسئولیت را به تو بدهد  و از آن روز به بعد هر وقت دانش آموزی با دیگری دعوا می کرد خیلی با غرور هر دو را می گرفت و می اورد دفتر و چون بچه ها تقریباً ازش می ترسیدند در آمدن همراه اون به دفتر اعتراض نمی کردند. وقتی آنها را می آورد به دفتر تحویل می داد و جریان را با شرح کامل برای ما تعریف می کرد بعد به اون می گفتم که تو می تونی بری و مواظب بچه ها باشی از آن روز به بعد دیگر نشنیدم و یا ندیدم که کسی از دست امیر مهدی شکایت کند ویا گریه کند که امیر مهدی مرا ترسانده و یا اذیت کرده چون مسئولیتی که به اون داده شده بود توانسته بود اون را از کارهاش باز دارد و برای اینکه بچه ها به حرفش گوش کنند خودش با کسی دعوا نمی کرد.

تماس با والدین

کار بعدی که انجام دادم تماس با مادر دانش آموز بود. که ضمن مشورت با مادرش از او خواهش کنم که کارهایی که می گویم انجام دهم تا رفتار فرزندش اصلاح شود بعد از سلام و احوال پرسی به او گفتم که تماس گرفتم  تا در مورد امیر مهدی صحبت کنم و به او گفتم که دارم کارهایی می کنم تا این رفتار هایش درست شود.

بنده ی خدا خیلی تشکر می کرد و می گفت مگر امیر مهدی فقط به حرف شما گوش کند و وقتی دیدم از کارم راضی است خیلی خیلی خوشحال شدم .

انجام برخی فعالیت ها که باعث از بین رفتن ناسازگاری دانش آموزمی شود.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان را به تایید می رساند.

به بچه ها گفتم كه  او را در بازيهاي دسته جمعي شركت دهند . اورا سرگروه نمودم. در خواندن شعرو  تمرين مسائل رياضي بيشتراز او استفاده كردم وبراي ابراز محبت ايشان را با نام كوچكش صدا می زدم . واز مدير مدرسه خواستم تا اجازه دهد در مراسم صبحگاهي دعا بخواند.

با توجه به سوابق خانوادگي امیر مهدی ، به خاطر تولد فرزند دوم، مورد بي مهري ، كم توجهي قرار گرفته است. و  براي جلب توجه والدين ، به رفتارهاي نابهنجار روي مي آورد واين عمل  باعث مي گردد كه والدين علاوه از بي مهري ، وي را تنبيه بدني ، تحقير كرده وبه ايشان بر چسب هاي منفي بزنند. به اين ترتيب رفتارهاي منفي در او دروني شده وبه خاطر فشارهاي عصبي د چار تناقض نيز مي گردد.

براي كاهش حسادت ، شركت دادن فرد در گروه واحساس مسئوليت فرد نسبت به گروه ايجاد مي گردد واز والدين فرد خواسته مي شود كه بين فرزندان تبعيض قائل نشود ورفتارهايشان نسبت به فرد ملايم گردد.

براي كاهش پرخاشگري ولج بازي ، از والدين  خواسته شد كه بين فرزندان تبعيض قائل  نشوند وبا فرزندخود با ملايمت ومهرباني رفتار كنند وويژگي هاي مثبت فرزند خود را با تشويق تقويت نمايند . تا فرزند دچار كمبود محبت نگردد. به نظر مي رسد يكي از علتهاي پرخاشگري ولج بازي تبعيض وكمبود محبت است.پس به فرزند خود برچسب هاي مثبت بزنند تا كودك باور كند كه واقعاً داراي ويژگي هاي مثبت است

آموزش درمانی

آموزش درماني عبارتست ازمجموعةاصول وروشهاي آموزشي وروانشناسي كه مي تواند افراد معلول جسماني ، رواني ، ذهني و عاطفي را تا حد امكان به عضو مفيد كار آمد جامعه تبديل كند….در آموزش درماني تطابق با محيط خانه ، مدرسه و تغيير نگرش كودك نسبت به يادگيري مسئله اساسي است.من سعی کردم طبق این رویکرد ازطریق صحبت کردن با دانش آموز وارتباط با والدین دانش آموز تا حد امکان نگرش وی را نسبت به مدرسه وخانواده اش تغییر دهم.

گرد آوري  شواهد دو

بعد از آنکه راه حلهارا اجرا کردم تا حدی به این نتیجه رسیدم که در امیر مهدی تغییراتی به وجود آمده است اما برای تایید وصحت گفته ها  به جمع آوری اطلاعات پرداختم برای همین اول به سراغ دوستانش رفتم ودر مورد رفتار امیر مهدی از آنها سوال کردم وگفتم بچه ها رفتار امیر مهدی با شما چطور است آیا هنوز هم اذیت میکند یا نه که دوستانش گفتند امیر مهدی خیلی خوب ومهربان شده و حالا مثل اول سال مارا اذیت نمی کند. اول ما را خیلی می ترساند ولی حالا خودش هم مواظب تا ما دعوا نکنیم .مشکل زود باوری وی حل شده بود و بسیار منطقی شده بود. وقتی به کتاب آقای دکتر اکبری مراجعه کردم او نیز صحت این گفته را تایید کرده که وقتی ما به کودکان ناسازگار مسئولیتی می دهیم تا در مسیر فعالیت های لازم حضور داشته باشد مطلوب بودن این روش است که کودک یا نوجوان در جهت کنترل رفتار خود و پذیرش مسئولیت هدایت می شوند که این عمل باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزمی شود که در این بین احساس بزرگ شدن به دانش آموزدست می دهد .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان را تحت عنوان  چگونگی بهبود بیش فعالی دانش آموزم که قرص مصرف میکرد به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس ششم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

− 4 = 5