گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۵ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

اجرای راه حل:

پیاژه اعتقاد دارد که کودک را باید در موقعیت­هایی قرار داد که او در آنها فعال شود وابتکار به خرج دهد به این منظور از دانش­آموزم خواستم تا سر کلاس هر متنی یا شعری که دوست دارد بخواند با تن صدای بلند آزاد و رها و بچه­ها با دست زدن هنگام شعر خواندن او را همراهی می­کردند و این کار لذتی را در او ایجاد می­کرد که خودش شوق بیشتری به خواندن شعر در کلاس داشت بدون اینکه بخواهم به او یادآوری کنم.

انتخاب راه حل:

روش زبانی یا بیانی یا تلفظی:

که برای افراد بالای ۷ سال می­باشد در این روش تمرین­های مربوط به رها ساختن عضلانی جلوگیری از گیر و فشار از اهمیت بسزایی برخوردار است.

روش روانی- درمانی:

که برای سنین پایین ثمربخش نیست ولی برای دانش­آموز من دراین سن مناسب بود.

تنش­زدایی و آرامش روانی:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را به تایید می رساند.

بی­توجهی به پدیده لکنت یا فراموشی عمدی درگاهی اوقات برای این­که استرس و اضطراب کم شود.

گردآوری شواهد۲:

با اجرای طرح و راهکارهایی­که به نظرم رسیده بود و راهنمایی­هایی­که اطرافیانم در اختیارم گذاشته بودند پیشرفت قابل مشاهده­ای در روند بهبود لکنت زبان دانش­آموزم احساس کردم اما همچنان لازم بود تحت کنترل باشد به همین دلیل به اولیای او توصیه کردم در جلسات مشاوره شرکت­کنند و این رابطه و پیوند بین مشاورین محترم و نجیبه قطع نشود تا انشاءا… بهبودی کامل ایجاد شود.

 

تأثیر آن را روی گفتار دانش­آموزم نسبت به مراحل اول مقایسه کردم ودر این مقایسه مشاهده کردم که بسیاری از مشکلات موجود در لکنت زبان او کاهش پیدا کرده است.

و عواملی که باعث لکنت زبان می­شدند از جمله اعتماد به نفس پایین – احساس عدم امنیت و ترس از لکنت در مقابل دیگران – صحبت کردن در مقابل غریبه­ها – ضعف و ناامیدی در رسیدن به هدف – هیجان زدگی در هنگام صحبت کردن – خستگی و فشار روانی زیاد و … تا حد رضایت بخشی از بین رفته است.

با پیشنهاد خود نجیبه هر روز سر صف سرود ملی یا دعای فرج را در برنامه آغازین اجرا می­کرد حس رضایت و اعتماد به نفس را در چهره او کاملاً    می­شد مشاهده کرد بچه­های کلاسم هم استقبال بسیار خوبی از برگزاری برنامه آغازین توسط نجیبه می­کردند.

نتیجه­گیری و تصمیم نهایی:

بعد از حرکت در دو جنبه شناخت و عوامل مؤثر در لکنت و سوق دادن فرد در فرایند گفتار عادی و طبیعی زمان آن می­رسد تا با تمهیداتی دیدگاه شخص را نسبت به خود و محیط و جامعه تغییر کند از این به بعد است که او می­تواند رفته رفته خود را زندگی آشتی دهد و بگوید من هم می­توانم.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزمبه همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

53 − 52 =