گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی با موضوع  راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

چکیده گزارش در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

شرایط پس از بهبود مشکل افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی

تجزیه­و­تحلیل­و­تفسیر داده‌ها       

پس از جمع آوری پاسخ‌های اولیا و همکاران به سؤالات پرسش­نامه، بررسی پاسخ دانش‌آموزان به سؤالات مصاحبه، تبادل نظر با مدیر، معاونین و آموزگاران سالهای قبل آنان،به تجزیه و تحلیل و تفسیر پاسخ­ها پرداخته و دریافتم که عوامل مؤثر در ایجاد بی‌علاقه‌گی دانش‌آموزان نسبت به درس ریاضی به ترتیب اولویت(تعداد نظرات) به شرح زیر بود:

  1. با نشاط نبودن فضای کلاس ریاضی(۱۱ نفر)؛
  2. فراموش شدن بعضی از مفاهیم ریاضی(۱۰ نفر)؛
  3. مشکل بودن درس ریاضی(عدم نگرش مثبت دانش­آموزان نسبت به یادگیری درس ریاضی)(۱۰ نفر)؛
  4. عدم آگاهی اغلب اولیا از وضعیت فعالیت ریاضی فرزندشان در کلاس(۷ نفر)؛
  5. ضعف شاگردان در یادگیری مفاهیم پیش­نیاز(۶ نفر)؛
  6. وقت گیر بودن انجام تکالیف ریاضی(۶ نفر)؛
  7. عدم آشنایی فراگیران با کاربرد مفاهیم ریاضی در زندگی روزمره(۵ نفر)؛
  8. عدم توجّه برخی از آموزگاران به تفاوت‌های فردی و ارائه­ی تکالیف یکسان به دانش‌آموزان(۵ نفر)؛
  9. جذاب نبودن وسایل کمک آموزشی(۵ نفر)؛
  10. یکنواخت بودن روش تدریس برخی از آموزگاران(۵ نفر)؛
  11. چیدمان نامناسب میز و نیمکت های کلاس(۳ نفر).

هم چنین با بررسی مطالب به دست آمده از طریق مطالعه ی منابع گوناگون، دریافتم که عدم دقّت و توجّه بعضی از دانش­آموزان هنگام تدریس مفاهیم ریاضی، منجر به ناتوانی آنان در انجام تکالیف و فعالیت­های درس مورد نظر شده، در نهایت موجب بی­علاقه­گی آنان نیز می شود.

  گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها

به منظور دست یابی به راه­کارهایی برای حل‌مسأله، مجدداً به جمع­آوری داده‌ها و اطلاعات، با استفاده از روش‌های علمی پرداختم که توضیح آن بدین شرح می‌باشد:

الف. مصاحبه

به منظور کسب اطلاعات مفید­تر، چند سؤال را تنظیم کرده و در زنگ‌های مختلف که وقت آزاد داشتیم، از دانش‌آموزان می‌پرسیدم، سؤالات چنین بود:

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی را به تایید می رساند.

  1. به نظر شما با چه روش‌هایی می‌توانیم کلاس ریاضی را با نشاط کنیم؟
  2. چگونه می‌توانیم یادگیری درس ریاضی را ساده و آسان کنیم؟

چند نمونه از پاسخ دانش‌آموزان، چنین بود: استفاده از تصاویر زیبای مرتبط با مفهوم درس ریاضی و استفاده از شعر در تدریس .

ب. مشاهده باز

به لحاظ حضور در کلاس همکاران و ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و محیط پیرامون آن‌ها، برخی از اطّلاعات خود را، از طریق مشاهده به دست آوردم. بدین طریق که در زنگ‌های ورزش، که مربی داشتیم و وقت من آزاد بود، با همکارانم در پایه‌های مختلف هماهنگ می‌کردم و به کلاس آن‌ها می‌رفتم و روش تدریس ایشان و فعالیت دانش‌آموزان را مشاهده نموده و نکاتی که به نظرم، منجر به ایجاد علاقه‌مندی دانش‌آموزان نسبت به درس ریاضی می‌شد، را یادداشت می‌کردم، مانند: استفاده از روش ایفای نقش توسط دانش‌آموزان و ارزش­یابی تشخیصی جهت تعیین نقطه ی شروع تدریس.

ج. پرسش نامه­

با توجه به این که، پرسش­نامه­ی باز­پاسخ به پاسخ­دهنده اجازه می‌دهد تا به ابراز دامنه­ی گسترده­تری از نظرات خود بپردازد. به منظور نظر­خواهی از اولیا، برای کسب راه­حل‌های مناسب جهت حل مسأله، پرسش­نامه­­ای که شامل سؤالات زیر بود، را تنظیم نموده، سپس در اختیار تمامی اولیا­ی دانش‌آموزان (۲۶ نفر)  قرار دادم تا نظرات خود را در آن مکتوب نمایند. سؤالات بدین گونه بود:

  1. به نظر شما با چه روش‌هایی می‌توانیم کلاس ریاضی با نشاط و شاداب داشته باشیم؟
  2. جهت آگاهی از وضعیت درس ریاضی فرزندتان چه روش‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟

چند نمونه از پاسخ اولیا به پرسش­نامه نظرخواهی، چنین بود: نصب فعالیت‌های دانش‌آموزان روی دیوار، یادداشت نتایج فعالیت کلاسی دانش‌آموزان در دفتر فعالیت ریاضی آنان.

علاوه بر این، یک پرسش­نامه بازپاسخ دیگر نیز، ویژه همکاران شاغل در آموزشگاه، طراحی نموده و در اختیار ایشان قرار دادم. سؤالات این پرسش­نامه، چنین بود:

  1. چگونه می‌توان وسایل کمک آموزشی را برای دانش‌آموزان پایه دوم جذاب نمود؟
  2. به نظر شما چگونه می‌توان نگرش منفی دانش‌آموزان را نسبت به یادگیری درس ریاضی از بین برد؟

نمونه­ای از پاسخ همکاران به پرسش­نامه، چنین بود: ساخت وسایل کمک آموزشی توسط دانش‌آموزان، استفاده از فعالیت‌ها و تکالیف عملکردی، استفاده از روش بارش فکری در تدریس برخی از مفاهیم ریاضی.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی را تحت عنوان  راهکار¬های افزایش علاقه¬مندی دانش¬آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه ابتدایی را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

69 − = 64