گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام در پایه چهارم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام در پایه چهارم ابتدایی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام در پایه چهارم ابتدایی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام در پایه چهارم ابتدایی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام

توصیف اقدامات انجام شده پس از تصمیم گیری :

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان قرار داده است. گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان را به تایید می رساند.

  1. با توجه به اینکه زینب از جمع فراری بود و سعی می کرد در بیشتر اوقات تنها باشد بر آن شدم تا کاری کنم که حضورش در کلاس مشخص تر و ارتباطات وی با دیگر دانش آموزان بیشتر از پیش باشد. لذا با دادن مسئولیت های متعدد در کلاس که جمع آوری تکالیف بچه ها و پاک کردن تابلو، بردن برگه حضور و غیاب به دفتر آموزشگاه از جمله ی این موارد بود در این راستا کوشیدم . برای دادن مسئولیت درکلاس و انجام فعالیت کلاسی با عنایت به اینکه زینببه تنهایی از عهده مسئولیت هایش بر نمی آمد لذا یکی دیگر از دانش آموزان را نیز به عنوان همراه و همیار وی برگزیدم و خودم نیز به طور نامحسوسی آنها را زیر نظر گرفتم . همیشه سعی می کردم تا طریقه صحیح و به موقع انجام دادن کارها را برایش شرح دهم. در بسیاری از موارد خودم کاری را انجام می دادم و سپس از او می خواستم تا مثل من کارش را انجام دهد .
  2. بامشاهده فعالیت های وی پی بردم که زینب می تواند به خوبی و زیبایی سخن بگوید و آداب اجتماعی را رعایت نماید. لذا سعی نمودم در درس هایی که می بایست به سوالات شفاهی پاسخ گوید وی را نیز در پرسش و پاسخ ها شرکت دهم و تلاش کردم تا آنجا که وقت اجازه می داد برای رسیدن به پاسخی صحیح از طرف او منتظر بمانم . در حین تلاش های زینب در کلاس متوجه شدم وی می تواند خواسته های خود را به خوبی بیان کند و ارتباط مناسبی با دانش آموزان و نیز با همکاران دیگر برقرار نماید . او می تواند به خوبی صحبت کند در نتیجه سعی نمودم در مواقعی که کاری با عوامل دفتری آموزشگاه یا دیگر همکاران داشتم زینب را مامور انجام این کارنمایم .
  3. بعد از انجام هر عمل مناسب و جمعی که قبلاً از زینب ندیده بودم و نیز با اقدامات مثبتی که او در کلاس و ایفا ی وظایف محوله انجام می داد به تشویق وی در حضور دیگر دانش آموزان می پرداختم که این تشویق ها شامل دادن کارت امتیازی – دست زدن کلاس برای وی، اهداء جایزه – انتخاب وی به عنوان نماینده کلاس بود .
  4. معمولاً سعی من بر این است که هیچ کدام از دانش آموزان را با هم مقایسه ننمایم لذا در فعالیتهای کلاسی و انجام تکالیف مورد نظر زینبرا فقط و فقط با خودش مقایسه می کردم و پس از مشاهده پیشرفت حتی اندک وی ، آن را با تکالیف قبلی خودش مقایسه و به خاطر پیشرفت وی او را تشویق می کنم . هرگاه کارمثبتی را انجام میداد یا تکالیف خود را به خوبی انجام می داد یا بر عکس از عهده وظایفش بر نمی آمد او را با هیچ کسی مقایسه نمی کردم بلکه او را در هر مورد تنها با خودش مقایسه می کردم و مدام به او گوشزد می کردم که تو نسبت به قبل پیشرفت کرده ای یا در صورت کم کاری به او می گفتم که مثلاً تو روز گذشته این کار را به خوبی انجام دادی ولی الان دقت نکردی .

گرد آوري شواهد ۲

با اجرای راه حل های ارائه شده نتایج زیر به صورت مشخص مشاهده گردید .

  1. پس از پذیرفتن مسئولیت های گوناگونی که بر عهده زینب گذاشتم مشاهده کردم که به مرور زمان اعتماد به نفس وی بیشتر شد . از انجام فعالیتهای گروهی لذت می برد و سعی می کرد تا آنجا که می تواند خود را در جمع قراردهد و شرایط جمع را بپذیرد . ترس او از اینکه نتواند کارش را به درستی انجام دهد کاهش چشگیری پیدا کرده بود و جرأت و پشتکارش بسیار بالارفته بود .
  2. اندک اندک استعدادها و توانایی های زینب شروع به شکوفا شدن نمود. تکالیف خود را شخصاً انجام می داد . دردرس پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت. زیبا سخن می گفت و به این طریق جلب توجه می نمود .
  3. پس از هر موفقیتی که تشویق می شد سعی در تکرار فعالیتهایی می نمود که او را به نتایج مناسب و دلخواهش می رساند . همواره در مسیری حرکت می کرد که بتواند از امتیازات بیشتر و بهتری برخوردار گردد . احساس خوشایندی که از تشویق در جمع نصیب او می شد فعالیتهایش را دوچندان می کرد و او را از حالت سکون زیاد به فعالیت و امی داشت .

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان را تحت عنوان بر طرف نمودن مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 46 = 51