گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه با موضوع چگونگی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه با موضوع چگونگی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۰ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

همانطور که میبینید فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه حاصل تجربیات تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه با موضوع چگونگی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

چکیده گزارش در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

شرایط پس از بهبود مشکل کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

منابع برتر و ماخذ قابل قبول کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

در رابطه با مطالعه دانش آموزان مواردی از قبیل:

۱بی توجهی معلم نسبت به مطالعه و درک فهم دانش آموز نسبت به مطالب کتاب درسی خود ۲- در منزل هم بعضی از اولیاء مطالعه را باعث تلف شدن وقت دانش آموز در منزل می دانند و معتقد که بچه باید درسش را در مدرسه بخواند و یاد بگیرد.

این عوامل سبب می شود که نه تنها بچه ها به مطالعه روی نیاوردند و رغبتی به مطالعه دروس درسی نداشته باشند بلکه باعث دلسردی آنان به درس و کتاب و حتی سواد می شود. همه و همه دست به دست هم می دهد تا بچه ها توجه زیادی به   مطالعه و درس از خود نشان ندهند و یا اینکه سر کلاس درست نتواند به سوال و جواب معلمشان جواب بدهند. شاداب سازی محیطهای آموزشی بعد از خانواده، محیط آموزشی بخش مهمی از زندگی دانش آموزان را تشکیل می دهد و در فرایند

جامعه پذیری و سرنوشت آنان تأثیر دارد. از جمله عوامل مهمی که در محیط های آموزشی باید به آن ها توجه شود، شاداب سازی محیط های آموزشی است. اگر آموزش در محیطی شاداب ارائه شود، تلاش معلمان و دست اندرکاران محیط های آموزشی به هدر نمی رود؛ زیرا یادگیری در محیط های شاد، خیلی بهتر و جذاب تر از محیط های خشک و سرد و بی روح صورت می گیرد. توصیه های زیر می تواند در این باره مؤثر باشد:

۱- استفاده از رنگ های شاد و روشن در رنگ آمیزی دیوارها و سایر وسایل کلاس با توجه به دوره ی تحصیلی و جنسیت دانش آموزان.

۲- داشتن تابلو اعلانات مخصوص کلاس. – ظاهر آراسته و لباس منظم و تمیز معلم.  داشتن نور کافی و مناسب.

۳- پرهیز از سخت جلوه دادن مطالب درسی. ۴- توجه به استقلال و تفاوت های فردی دانش آموزان.

۵- گذشت و چشم پوشی از اشتباهات دانش آموزان و پرهیز از اندرزگویی فراوان.

۶- دور کردن احساس ناامیدی از دانش آموزان۷- تقویت نکات قوت و جنبه های مثبت دانش آموزان.

۸- پرهیز از سرزنش خانوادگی و فرهنگی دانش آموزان۹- اهمیت دادن به تک تک دانش آموزان در عمل.

هم اکنون پایگاه حرفه ای درس پژوهی نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه قرار داده است. گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی پایگاه حرفه ای درس پژوهی جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم پایگاه حرفه ای درس پژوهی از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه را به تایید می رساند.

۱۰- پرهیز از جداسازی کلاس درس دانش آموزان ضعیف و کم حوصله از دانش آموزان قوی و زرنگ.

۱۱- پرهیز از جبهه گیری در برابر دانش آموزان. ۱۲- توجه بیش تر به خواسته های دانش آموزان.
۱۳- پرهیز از تک محوری (معلم محوری یا دانش آموز محوری). ۱۴- پرهیز از هر گونه کینه ورزی با دانش آموزان

۱۵- استفاده از شوخ طبعی و مزاح به اندازه ی مناسب و به جا و به موقع. باید توجه داشت که شوخ طبعی و مزاح با  ریشخند، متلک و تمسخر تفاوت دارد. شیوه ی اول مجاز است و به جو مثبت کلاس درس کمک می کند، ولی شیوه ی دوم منفی و بازدارنده ی تفکر و تعمق ذهنی است. به طور کلی شوخ طبعی و مزاح نباید شخصیت و وقار معلم را زیر سؤال ببرد

۱۶- نوشتن سخنانی دل پذیر و آموزنده از بزرگان علم و ادب در حیاط مدرسه.

۱۷- داشتن تابلو اعلانات بزرگ و زیبا برای مطالبی که تا حصول نتیجه ی لازم، دانش آموزان به آن مطالب مراجعه و توجه داشته باشند.

۱۸- تبدیل حیاط مدرسه به فضایی سرسبز و دارای باغچه و گل و گیاه و درخت.

۱۹- اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه با مشارکت و نظرخواهی از عوامل ذی نفع.

۲۰- برگزاری و مدیریت برنامه های مراسم آغازین (صبح گاه) و زنگ های تفریح با روش های متنوع و شاد و مناسب.

۲۱- احترام به تمام نظرات، پیشنهادها و راهکارهایی که برای حل مسائل مدرسه ارائه می شوند.

۲۲- جویا شدن نظرات و پیشنهادهای عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه از طریق برگزاری جلسات شورای معلمان و شورای  مدرسه و جویا شدن نظرات دانش آموزان از طریق برگزاری جلسات شورای دانش آموزی و جلسات انجمن های علمی ورزشی، برای غنی سازی جو عاطفی و روحی در محیط مدرسه برگزاری مسابقات ورزشی دوره ای، متناسب با سن و سال و دانش آموزان.

۲۳- برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بخش های متنوع با همکاری دانش آموزان.

۲۴- استفاده از منابع مادی، مالی و انسانی در جهت شاداب سازی جو عاطفی و روحی حاکم بر مدرسه.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه را تحت عنوان چگونگی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

با عنایت به مسائل فوق تیم تدوین پایگاه حرفه ای درس پژوهی سعی داشته است با ارائه خدمات جدید در گردآوری فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه سهم کوچکی در نظام آموزشی ایفا کند سروران محترم می توانید فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه را از لینک سمت چپ صفحه دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

+ 71 = 73